Получих повреден или грешен продукт - какво да правя?
Винаги правим всичко възможно, за да проверяваме продуктите си, преди да бъдат изпратени, и да ги опаковаме по най-добрия възможен начин. Тъй като почти всички рамки/огледала, които изпращаме, съдържат истинско стъкло, за съжаление се случва продуктът да пристигне счупен. Това се случва приблизително на 1-2% от всички пакети и е нещо, по което постоянно работим, за да го намалим, така че вие като клиент да нямате проблеми, но и за да намалим влиянието си върху околната среда.
Ние опаковаме всички наши рамки в здрави картонени опаковки, комбинирани с крафт хартия и като защита срещу удари, всички рамки са опаковани в мехурчеста опаковка (За съжаление мехурчестата опаковка е материалът, който предпазва най-добре, ние непрекъснато работим за намаляване на употребата му) за да направи транспорта до вашия дом възможно най-безопасен.
Ако нямате късмета да получите счупен или грешен продукт, ние винаги правим всичко възможно, за да ви помогнем бързо и лесно и да сведем до минимум неудобството ви. Всичко, от което се нуждаем от вас, е снимка на това, което е счупено или на дефектния продукт. Изпратете имейл на info@bgastore.bg със снимка на повредата, номер на поръчка, вашите данни за контакт и какво се е объркало и ние ще се погрижим те да бъдат разрешени за вас възможно най-скоро.
Можете също да направите вашата жалба чрез нашия чат. За да се свържете с нас там, щракнете върху розовото поле за чат долу вдясно.
Нашата крайна цел винаги е вие като клиент да сте доволни, ако ние сбъркаме (или компанията доставчик), ние винаги правим всичко възможно, за да сте доволни. За да прочетете нашите пълни условия за покупка -щракнете тук-